Foreldrehåndboka / Ukemeldinger

Uke 47 / 2018

Alle er travle med å gjøre klart til søndagens julemarked. Dette blir derfor en kort ukemelding med kun de siste nødvendige beskjeder fra julemarkedskomitéen til foreldrene, samt noen utvalgte bilder fra den siste uka.

Wooohoooo!!! Nå er det JM-helg!!

Vi gleder oss til julemarkedet og å oppleve stemningen, produktene, samarbeidet, julekosen med dere.

Siste påminning: Hvis noen av dere sitter inne med lanterner fra elevene, så ta gjerne med som pynt til JM. Husk da å merke med navn. Ha i et led-lys, hvis du/dere har, da vi ønsker å pynte mest mulig av vinduskarmer og bord.

PS: Husk å betale loddpengene via nettbank eller Vipps senest fredag 23/11. Merk med navn på eldstebarnet og klassetrinn.

• Via nettbank: FF kontonummer: 4750 32 76 255
  • Via Vipps: 136753

Det blir ikke kontantinnlevering i år.

Innleverte produkter skal ha en veiledende pris fastsatt av produsenten... er du snill å tilføye det?
Vi har prislapper liggende tilgjengelig for de som måtte trenge det ved innlevering.

Det blir åpningsseremoni i år. Starter klokken 11.00, ute. Salgsrommene åpner ikke før bjella høres.

Årets Ildsjel på skolen får overrakt 'nisse-medalje' i salen etter chimes-konserten.

Det er litt knappere med parkeringsplasser i år, så de som har mulighet til å la bilen stå igjen hjemme er oppfordret til det.

Se årets program her.

Dere finner all informasjon om produktinnlevering, vakter og program på skolens hjemmeside.

Sist, men ikke minst, har du/dere invitert/delt/videresendt FB arrangementet?

Vel møtt til byens koseligste familiejulemarked

Julemarkedshilsen
JMK

Bildegalleri

Vi tar oss tid til å dele noen bilder fra uken. 5. klasse får brukt alle sine sanser i arbeider med zoologi. De har tegnet, skrevet, laget modell av og spist blekksprut, for å nevne noe. Arbeid med formtegning. Til julemarked fra 10. klasse; lavendelposer og geriljabroderi. 2. klasse strikker sau. 6. klasse lager Lotusblomst i periode om gamle India. Byggverk fra fritids. På forhånd: takk til dere alle for innsatsen med julemarkedet!